Hakkımızda

Kalite Hedeflerimiz

KALİTE HEDEFLERİMİZ

? TSE EN ISO /IEC 17024 Kapsamında Turizm, Konaklama, Yiyecek –İçecek Hizmetleri, Toplumsal Hizmetler, Sağlık ve Sosyal Hizmetler ve Elektrik Sektörlerinde belirlenen ulusal yeterliliklerinden TÜRKAK ve MYK tarafından akredite olmak,

?Otomasyon Sistemine geçilmesi,

?2020 yılı için Akredite sürecini tamamlayan her ulusal yeterlilik için 50 belgelendirilmiş aday sayısına ulaşmak,

? Değerlendirici ve karar vericiler için yetkinlik ve bilgi birikimlerinin arttırılması amacıyla yılda kişi başı en az  5 saatlik eğitim vermek,

? Müşteri şikâyetlerini kayıt altına almak ve şikâyet sayısını % 5 altında tutmak,

? Müşteri memnuniyetini ölçülebilir hale getirmek,

? Farklı şehirlerde sınav merkezlerinin oluşturulması,

? Sektör oda ve derneklerde Myk belgelerinin önemi ile ilgili bilgilendirme yapmak,

? Her yıl ülkemize katkı sağlayabilecek sosyal projede yer almak,

?İnsan kaynakları departmanlarını bilinçlendirmek için belgenin önemi ile ilgili mail atılması,

? Hedefler üst yönetim, KYT, Belgelendirme Müdürü katılımıyla belirlenmeli ve hedeflere ilişkin dönemsel değerlendirmeler yapılmalı ,(6 ayda bir)yeni hedefler belirlenmeli

Kalite hedeflerinin SMART’i olması sağlanmalıdır.

Hedeflerin özellikleri ulaşılabilir, gerçekleştirilebilir, ölçülebilir, gözlenebilir özellikte olmalıdır. Belirlen hedefler tutturulmalı, üst yönetim bu konuda her türlü katkı ve desteği sağlayabilmeli.

SPESİFİED: proseslerin belirli olması,

MEASURABLE: Ölçülebilir, ( doğrudan yada dolaylı bir şekilde)

ACHİEVABLE: ulaşılabilir olması, ( hedefler ulaşılabilir olmalı)

REAL: Gerçekçi ( hedefler sadece rakamsal değil analiz edilmeli, takibi sağlanmalı, gerçekçi olmalıdır) TİMİNG: Zamana bağlı.